Tomasz Chojnacki

Absolwent kierunku Zarządzanie w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu oraz kierunku Organizacja Turystyki i Rekreacji. Od 15 lat w branży interaktywnej, od 10 związany z branżą hotelową i turystyczną. Pracował dla takich marek jak: Mercedes-Benz, Koleje Dolnośląskie S.A. czy Thomas Cook AG. Przez ostatnie 6 lat zajmował stanowisko Dyrektora Działu Sprzedaży w firmie PROFITROOM, gdzie od początku budował dział sprzedaży, a w późniejszym okresie, jako Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, dbał o optymalny dobór narzędzi dla hoteli i zapewnienie im najwyższej jakości obsługi. Odwiedził ponad 850 obiektów hotelarskich. Obecnie założyciel firmy Hotel Marketing Group, zajmującej się szkoleniami, marketingiem internetowym, kampaniami w social mediach oraz poprawą wizerunku i opinii w Internecie.

 

prof. SGH, dr hab. Magdalena Kachniewska

 

Profesor w Katedrze Turystyki Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, członek Rady Naukowej Kolegium Gospodarki Światowej oraz zespołu roboczego ds. badań w turystyce przy Ministrze Sportu i Turystyki. Przewodnicząca Rady Fundacji „Rok Rzeki Wisły”. Trener biznesu, doradca przedsiębiorstw i organizacji turystycznych. Konsultant wiodący na etapie rozruchu 25 obiektów hotelowych w Polsce. Propagatorka koncepcji zastosowania nowych technologii w turystyce (członek Rady Naukowej e-TravelForum, przewodnicząca kapituły konkursu „New.Tech.New.Travel”). Doświadczenie menedżerskie gromadziła w instytucjach państwowych i prywatnych (w tym jako prezes zarządu spółki Efekt Hotele S.A, dyrektor generalny hoteli Best Western Kraków Premier i Express by Holiday w Krakowie oraz członek Rady Nadzorczej Europejskiego Funduszu Hipotecznego, zarządzającego 4 polskimi hotelami). Współautorka licznych ekspertyz dotyczących rynku turystycznego oraz ponad 200 publikacji naukowych i popularnonaukowych z zakresu zarządzania. Członek Rady Naukowej „Folia Turistica” oraz Rady Recenzentów „Journal of Easter European and Central Asian Research” (JEECAR).

Krzysztof Korona

Psycholog, specjalista z zakresu psychologii klinicznej, seksuolog kliniczny, superwizor, doradca rodziny, doradca biznesowy, trener mediator, od 1986r do 2017 r biegły sadowy opiniujący w sprawach karnych i w sprawach związanych z problematyka hoterską. Studia: Magister psychologii, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (1979). Kształcenie podyplomowe: Psychoterapia, Uniwersytet Jagielloński, Collegium Medicum (2000). Od 2006r prowadzi szkolenia dla ośrodków SPA/Wellnes w ramach autorskiego projektu: Klinika Piękna Wewnętrznego Od 2013r należy do grupy jurorów SPA PRESTIGE AWARDS, która przyznaje coroczne nagrody dla najlepszego ośrodka SPA/Wellness w Polsce. Prowadzi regularne szkolenia kadry pracowników hotelu w zakresie bezpieczeństwa psychologicznego w obsłudze klientów, między innymi dla: · Hotel Odyssey · Manor House · Malinowe Hotele · Warsaw Apartments · Sanatorium Korona · Hotel Wolin · Instytutu Medycyny Estetycznej Bielenda i inne. Specjalizuje się w szkoleniach opartych o psychologię akademicką. Członek towarzystw naukowych. Rozwija idee etyki w biznesie opartej o zdrowe przywództwo i nowy nurt w szkoleniach : bezpieczeństwo psychologiczne w budowie relacji biznesowych.

 

Filip Prokop

 

Absolwent Automatyki i Robotyki na AGH oraz Zarządzania i Marketingu na AE. Dyplomowany trener Biznesu. Od 14 lat hotelarz mogący poszczycić się stałymi wzrostami oraz nieustannym podnoszeniem jakości świadczonych usług, potwierdzonym wieloma nagrodami. Inwestor, deweloper oraz lat lider Polskiej Waluty Lokalnej Zielony. Uczestnik wielu szkoleń, pasjonat rozwoju osobistego oraz ciągłego pogłębiania wiedzy fachowej.

 

Szymon Kończyk

Większość swojego życia zawodowego poświęcił badaniom rynku współpracując z największymi firmami badawczymi. W 2015 roku stworzył autorską metodologię badań dla Spa i hoteli „MysteryGuest”. Obecnie między innymi zarządza apartamentami w największych polskich miastach rozwijając swoją pasję dążenia do maksymalnego wykorzystania zasobów tworząc narzędzia i strategie służące optymalizacji działań. Ostatnie lata poświęcił na poznanie tajników współpracy z jedną z najbardziej kreatywnych firm – kluczowym partnerem dla hotelarzy – booking.com. Członek PTBRiO, geograf, psycholog zachowań rynkowych.

 

Krzysztof Sokół Mikalski

Polska Międzynarodowa Szkoła Zarządzania, Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania im. L. Koźmińskiego ( obecnie Akademia Koźmińskiego)- zarządzanie i marketing Akademia fotograficzna w Pradze. 26 lat doświadczenia we współpracy z hotelami przy tworzeniu sesji zdjęciowych, materiałów filmowych i strategii wizerunku hotelu. Strona fotograficzna fotografhoteli.pl

 

Mateusz Mrozowski

Autor Bestsellera:
„Sprzedaż jest $exy, albo nie ma jej wcale” już dzisiaj w sprzedaży ponad 10 tysięcy egzemplarzy.

Publicysta:
Forbes, Szef Sprzedaży, As Sprzedaży, Marketer+, Franczyza&Biznes, Brief, Prime…

Członek:
Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu i Klubu Integracji Europejskiej.

Współpracuje z:
T-mobile, Energa, Bosch, Calzedonia, PKP, Ikea, Mercedes, Porsche, Pracuj.pl…

 

Piotr Ląd BIO

Innowator, przedsiębiorca oraz kreator zmian. Od 2010 aktywny przedsiębiorca od 2013 członek BNI Polska – największej organizacji rekomendacyjnej na świecie, a od drugiej połowy 2013 do końca 2016 działał jako jeden z Dyrektorów BNI Polska pomagając przedsiębiorcom rozwijać swoje firmy poprzez rekomendacje. Obecnie zarządza 4 firmami, które łącznie zatrudniają ponad 80 osób. Wyróżniony tytułem Gobal Internarional Networker za szybkość budowania sieci rekomendacyjnych. Łącznie przeszkolił ponad 2500 przedsiębiorców. Wziął udział w ponad 1500 spotkaniach networkingowych gdzie wspomagał nawiązywanie relacji biznesowych. Specjalizuje się w automatyzacji procesów biznesowych i uwalnianiu czasu właścicieli firm. Optymalizuje koszty i szuka oszczędności. Jego motto życiowe to „Celuj w księżyc, a jak nie trafisz i tak będziesz w śród gwiazd”

 

Krawat i muszka

Krawat i Muszka powstała z myślą o firmach, które chcą się wyróżniać i rozwijać swój potencjał. Specjalizujemy się w projektowaniu ścieżek rozwoju kompetencji personelu. Towarzyszymy naszym Klientom w tym procesie. Dzięki współpracy z praktykami biznesu gwarantujemy najnowocześniejsze rozwiązania edukacyjne. Śledzimy trendy rozwojowe, posiadamy autorskie programy, inspirujemy się nowatorskimi metodami szkoleniowymi.