V Forum Eksperckie Branży Hotelowo – Gastronomicznej

23.03 – 24.03.2017 Starachowice Hotel Senator

Ramowy Program

23.03.2017r.

9.00-09.30 Rejestracja uczestników oraz networking
9.30-10.00 Piotr Seges – Czy twoja marka naprawdę jest Twoja?? Jak stać się właścicielem swojej marki? Jak chronić się przed konkurencją, fiskusem, upadłością? Jak zapewnić bezpieczeństwo wydatków marketingowych? Jak wykorzystać ulgi podatkowe? Jak osiągać dochód bez ZUS? Jak zachować płynność finansową i możliwość działania w kryzysie? Efekt tarczy podatkowej dzięki amortyzacji. Aport bilansowy i licencja zamiast dywidendy. Podmiot sukcesji biznesu.
10.00-10.45 Adam Latek – Wpływ jakości usług w Polsce na rentowność hotelu i restauracji hotelowej.

a) budowanie jakości usług a wzrost zysków i przychodów

c) wysoka jakość usług budowana przez zespół pracowników.

d) wysoka jakość za pomocą ankiet zadowolenia gości.

10.45-11.30 Sebastian Hikała-Dobrzański – „Wpływ standardów pracy personelu na wyniki Twojej gastronomii”

a) Procedury i standardy jako element podniesienia zysków hotelarza.

b) Profesjonalny personel gastronomiczny i wpływ na konkurencyjne obiekty,

11.30-11.45 PRZERWA KAWOWA
11.45-13.15 Krystyna Beniger – Marketing plan dla Działu Sprzedaży i Marketingu. Założenia i cele. Skuteczna strategia marketingowa. Wizja / misja / SWOT. Omówienie segmentacji. Media plan. Koszty. Systemy prowizyjne / systemy motywacyjne. Realizacja i egzekucja.
13.15-14.15 OBIAD
14.15-15.45 Krystyna Beniger – E-commerce. Strona internetowa. Własny system rezerwacyjny a internetowe kanały sprzedaży (OTA – Online Travel Agencies). Co jest niezbędne, a co jest stratą czasu. Promocje w internecie – SEO (wyszukiwanie organiczne), PPC (wyszukiwanie nieorganiczne), display remarketing. Porównywarki internetowe, czy mamy wpływ na nasz wizerunek. Rezerwacje przez urządzenia mobilne.
– Kluczowe zadania strony internetowej
– Opinie gości na stronie internetowej
– System rezerwacyjny:
– Które narzędzia wybrać i nie zbankrutować
– GDS, RFP’s
15.45-16.00 PRZERWA KAWOWA
16.00-16.30 Tomasz Karwacki – Prezentacja aplikacji do mierzenia efektywności sprzedaży konferencyjnej w hotelach.
16.30-17.30

Wojciech Sroka – Reklama w internecie. Google Adwords i Analytics w hotelarstwie.

Omówienie: Wstęp do programu Google Adwords – czym jest, jakie przynosi korzyści, jak działa. Pokazane zostaną podstawowe narzędzia jak reklama w wyszukiwarce, remarketingu. Zaprezentowane zostaną dobre i złe praktyki prowadzenia kampanii dla hoteli oraz najczęściej popełniane błędy. Prowadzący zaprezentuje reklamę w YouTube i GMail. Omówiona zostanie także platforma Google Analytics – najczęściej popełniane błedy w Analytics, śledzenie konwersji w hotelarstwie oraz kluczowe raporty z punktu widzenia hotelu.

18.30 Kolacja uroczysta z atrakcją

24.03.2017r.

9.30-10.15 Dawid Martynowski – „Jak sztuczna inteligencja pomaga pozyskać zlecenia z Internetu?”
10.15-10.45 Paweł Lewicki – siEdmioMilowe buty każdego Hotelarza czyli jak skutecznie realizować cele.

Jak ważna jest dla Ciebie sprzedaż ? A może chciałbyś zwiększyć rozpoznawalność swojego Hotelu ? Zgaduję ale być może istotny jest dla Ciebie umiejętny balans pomiędzy efektownością a efektywnością ?
Czy chciałbyś mieć poczucie, że bez względu na sytuację dasz sobie radę ?
Myślę, że tak.
A gdybym Ci powiedział, że znam doskonałe narzędzia które pomogą zrealizować Twoje cele. Narzędzia które mogą podnieść wolumen sprzedaży. Rozwiązania dzięki, którym Twoi pracownicy będą wstanie realizować każdy projekt. A Hotel wyróżni się spośród Twojej konkurencji. To czy brzmiałoby to dla Ciebie dobrze aby poznać 20 lat mojego doświadczenia ?

10.45-11.00 PRZERWA KAWOWA
11.00-12.15 Krystyna Beniger – Inwestowanie w Social Media na podstawie wybranych kanałów. Facebook / Instagram, Twitter, narzędzia Google, Trip Advisor.
Trip Advisor – centrum zarządzania, budowanie profilu, business listing
Facebook – Wartość wizerunkowa a znaczenie sprzedażowe, jaka funkcję spełnia w hotelarstwie
Instagram – informacja w formie obrazu, po co są hasztagi
Twitter – media społecznościowe a czas reakcji
Google Plus – zawartość a wyszukiwanie organiczne
Raporty oceniający funkcjonowanie mediów społecznościowych na rynku, grupy informacyjne
12.15-12.25 PRZERWA KAWOWA
12.25-13.30 Marcin Juchniewicz – Jak czytać w myślach naszych klientów, czyli skuteczna komunikacja która pozwala spełnić nawet najskrytsze pragnienia naszych gości.

SUPERKOMUNIKACJA – Poznaj kluczową kompetencję, dzięki której będziesz mógł oddziaływać dyskretnie, aczkolwiek skutecznie na swoich pracowników oraz klientów. Dzięki narzędziom superkomunikacji zwiększysz osobistą skuteczność w takich obszarach, jak: zarządzanie, motywowanie, skuteczna sprzedaż oraz we wszystkich dziedzinach, w których umiejętne przekonywanie stanowi klucz do sukcesu. Zbuduj osobistą przewagę konkurencyjną już dziś.

13.30-14.30 OBIAD
14.30-15.30 Krystyna Beniger – Opinie internetowe / wskaźnik GRI (Global Review Index) Mierzalność opinii internetowych. Analiza narzędzi i raportów zbierających opinie internetowe.
– Narzędzie dostępne na rynku, plusy i minusy, koszty
– Narzędzie wspierające i kontrolujące GRI, czy koszt i praca z nimi związane nam się     zwrócą
– Czy wynik 9/10 oznacza, że już nic nie musimy robić i jak to sprawdzić
– Ankiety online, dotarcie do gości w hotelu i do gości rezerwujących w kanałach OTA
15.30-16.45 Janusz Kamiński – automatyzacja procesów sprzedaży
– Budowanie lejka, procesy automatyzacji i sposoby mierzenia efektywności
kampanii.
– Jedyną miarą sukcesu jest wynik, jaki dowozimy na koniec miesiąca!
– Sekret tkwi w szczegółach – nawet najlepszy produkt czy usługa nie ma szans    przebicia, jeśli nieumiejętnie kieruje się jego  promocją i sprzedażą.