Violetta Hamerska
Ekspert marketingu relacyjnego B2B. Od ponad 20 lat związana z branżą hotelową i turystyczną. Jest przewodnicząca kapituły ogólnopolskiego konkursu Hotel Przyjazny Rodzie i pomysłodawczynią tego projektu. Od kilku lat właścicielka agencji marketingowej Etirez, specjalizującej się w strategiach komunikacji marketingowej B2B. Posiada wieloletnie doświadczenie menedżerskie, w tym przez kilkanaście lat była w zarządach spółek związanych z branżą hotelarską i turystyczną. Praktykę skutecznie łączy z teorią jako doktorantka Szkoły głównej Handlowej w Warszawie, wykładowca i coach. Napisała doktorat z zakresu marketingu relacji w dyscyplinie nauki o zarządzaniu i przygotowuje się do obrany rozprawy doktorskiej (ukończyła również trzyletnie studia doktoranckie w SGH). Prywatnie mama dwójki dzieci (21 lat i 17 lat), pasjonatka podróży oraz miłośniczka jazzu, dobrej literatury i smacznej kuchni. Wyznaje zasadę: „Żyj i pozwól żyć innym … jak chcą.”
Temat: „Jak tworzyć atrakcyjny produkt hotelowy przyciągający gości dla wybranego segmentu?” Studium przypadku z marketingu relacji na podstawie doświadczeń hoteli, biorących udział w projekcie Hotel Przyjazny Rodzinie.
Marek Szofer
Pasjonat hotelarstwa i gastronomii. Dyrektor Gastronomii w „ Warmiński Hotel & Conference” Olsztyn. Swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczął 17 lat temu w gdańskim hotelu Novotel. W tym okresie pokonywał sukcesywnie kolejne szczeble dochodząc do stanowiska Kierownika ds. Gastronomii. Następnie jako F&B Manager zarządzał działem F&B w „ Novotel Poznań Centrum”, drugim pod względem wielkości hotelu należącym do grupy „Orbis”. Obecnie jako Dyrektor Gastronomii w „Warmiński Hotel & Conference” jest odpowiedzialny za działy Gastronomii, Konferencji i Bankietów, oraz pełną standaryzację usług w podległych pionach.
Adam Antonijczuk
Manager i niezależny konsultant hotelowy od 18 lat związany z szeroko pojętą branżą turystyczną. Właściciel firmy HOSTEA Consulting oraz wspólnik w TECH Sp. z o.o. Specjalizuje się w organizacji i zarządzaniu nowymi projektami turystycznymi, doradztwie marketingowym oraz fazami pre i post opening obiektów hotelowych. Zarządzał czołowymi polskimi hotelami mieszczącymi się w obiektach zabytkowych (Pałac Krześlice, Zamek Kliczków, Pałac Wiejce, Pałac Paulinum, Pałac Dębowy). Autor i współautor koncepcji ponad 15 projektów hospitality w Polsce i za granicą, programów przyjazdowych Luxury Poland, programów incentive dla United Travel&Events, koncepcji sportowych ośrodków podmiejskich Aurelis czy systemów wystawienniczych Mobilare. Wprowadza na rynek europejski systemy technologii japońskich saun kamiennych Ganbanyoku, Goldarium, koreańskie sauny charcoal i yellow soil. Ekspert w zakresie gościnności usługowej oraz kreowania indywidualnych programów marketingowo-usługowych dla obiektów hotelowych /UPG/. Wykładowca i prelegent branżowy.
Zafascynowany unikalnością i nieprzemijającą świeżością projektów emocjonalnych i środowiskowych, projektowanych w zgodzie z naturą i przy wykorzystaniu nowoczesnych środków technicznych. Pod takie projekty dopasowuje także elementy zarządzania emocjami gościa i elementy marketingowe. Fascynacja takimi obiektami doprowadziła do jego bezpośrednich spotkań z architektami, inwestorami, kadrą zarządzająca oraz czołowymi konsultantami kilkudziesięciu takich niezależnych projektów hotelowych na świecie.
Marcin Krukar
Trener – praktyk, z 10 – letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń, mający na koncie ponad 6 000 godzin pracy z różnorodnymi klientami, doradca i konsultant biznesowy, właściciel firmy szkoleniowej NERAIDA – Szkolenia z Pasją, wiceprezes Stowarzyszenia Mentorów PROMENTOR, posiadacz Międzynarodowego Certyfikatu Treningu i Zarządzania wydanego przez Edexcel i BTEC Professional Qualifications, członek Stowarzyszenia Trenerów i Konsultantów Zarządzania MATRIK, wykładowca uniwersytecki. Prywatnie pasjonat gotowania, wina, kartingu i klasycznego rocka, energiczny w działaniu, wróg nudy i monotonii.
MIĘDZY „JAKOŚ” A „JAKOŚĆ” : ZARZĄDZANIE POTENCJAŁEM PRACOWNIKÓW
Stare powiedzenie mówi, że stado porusza się tempem najwolniejszych jednostek. Identycznie jest z każdą organizacją – zarówno zespołem, grupą pracowników hotelu czy jakąkolwiek inną firmą. Na efektywność biznesową hotelu w takim samym stopniu wpływa jego standard, położenie, wyposażenie, jak i ludzie, którzy stanowią mózg i krwiobieg hotelu. Nasze spotkanie będzie traktować o tym, w jaki sposób zarządzać kompetencjami w organizacji. I nie będziemy dyskutować o tym, że „załoga” musi się rozwijać, bo to wszyscy wiemy. Będziemy dyskutować o tym, w jaki sposób się rozwijać, żeby czas i pieniądze poświęcone na szkolenia, kursy, coaching, mentoring przynosiły realne korzyści dla Państwa organizacji. Dzięki spotkaniu – boleśnie szczerze – poznają Państwo zasady, dzięki którym będą Państwo w stanie świadomie zarządzać potencjałem swoich współpracowników, dowiedzą się Państwo, czego można wymagać od trenerów i coachów, a także tego, jak można zachowywać know-how firmy, by nie odchodziło na emeryturę wraz z najbardziej doświadczonymi pracownikami.
Dr Magdalena Kachniewska
Wykształcenie:
- Magister ekonomii (specjalność finanse międzynarodowe – 1993, gospodarka turystyczna – 1995) SGH
- Doktorat (1999) w dziedzinie nauk ekonomicznych w SGH
- Habilitacja (2010) w dziedzinie nauk o zarządzaniu w SGH
Zainteresowania naukowe:
- Ekonomika turystyki, ekonomika przedsiębiorstwa, marketing terytorialny, rozwój branż kreatywnych
Sprawowane funkcje akademickie i inne:
- Profesor SGH w Katedrze Turystyki, Kolegium Gospodarki Światowej SGH
- Członek Rady Naukowej Kolegium Gospodarki Światowej
- Członek Rady Nadzorczej Europejskiego Funduszu Hipotecznego
- Konsultant naukowy Instytutu Rynku Hotelarskiego
- W przeszłości prezes Zarządu Spółek Efekt Hotele Sp. z o.o. i Lider Hotel Sp. z o.o. oraz dyrektor generalny Hoteli Best Western Premier Hotel i Express by Holiday Inn w Krakowie
Najważniejsze publikacje (z ponad 200 naukowych i naukowo-branżowych z zakresu ekonomicznych zagadnień turystyki i zarządzania gospodarką turystyczną):
- Zarządzanie jakością usług turystycznych, Wyd. Difin, Warszawa 2002
- ISO 9001 w przedsiębiorstwie turystycznym, WSHiP, Warszawa 2004
- Tourism Quality Management, WSHiM, Warszawa 2006
- Uwarunkowania konkurencyjności przedsiębiorstwa hotelowego, SGH, Warszawa 2009
Inne osiągnięcia:
- Konsultant wiodący na etapie rozruchu ponad 20 obiektów hotelowych w Polsce
- Udział w projekcie: Rewitalizacja produktu „Trakt Królewski w Warszawie” (2003–2004)
- Realizacja badania wpływu turystyki na PKB Polski (8 edycji na zlecenie GUS i Ministerstwa Gospodarki)
Sesja szkoleniowo-warsztatowa
„Nowe narzędzia marketingowe dla menedżerów hoteli”
- Nowe media a social media – co jest najważniejsze z punktu widzenia marketingu?
- Jak budować ekosystem komunikacji w mediach społecznościowych?
- Zaangażowanie odbiorców jako niezbywalny czynnik sukcesu.
- Jak stworzyć wizerunek hotelu i kształtować relacje z potencjalnymi i nowymi gośćmi przy pomocy odpłatnych i darmowych narzędzi dostępnych w Internecie?
- Na czym polega wirusowość social media?
- Jakie problemy prawne i etyczne mogą rodzić social media.
- Jakie są najważniejsze różnice między dostępnymi serwisami społecznościowymi?
- Jak korzystać z blogosfery nie prowadząc własnego bloga.
- Jak opracować politykę obecności w mediach społecznościowych dla własnych pracowników – i kiedy tego nie robić!
- Współdziałanie z prasą.