IV Forum Eksperckie Branży Hotelowo – Gastronomicznej
16.03 – 17.03.2016 Starachowice Hotel Senator
Ramowy Program
16.03.2016r.
9.30-10.00 | Rejestracja gości |
10.00-11.30 | Krzysztof Głąbiński – Interakcyjna gra w Revenue Management
Poprzez zabawę w grę, uczestnicy na własnym przykładzie dowiedzą się: – jak ustawiać optymalnie cenę – jakie są sposoby ustawiania cen – jak przewidzieć rynek – jak rozpoznać rynek, aby dostosować do niego idealną cenę. Zajęcia będą wspólne, uczestnicy będą podzieleni na grupy. Interakcja będzie wspólna, bez indywidualnych występów uczestników. |
11.30-11.45 | PRZERWA KAWOWA |
11.45-13.15 | Krzysztof Głąbiński – Interakcyjna gra w Revenue Management
Poprzez zabawę w grę, uczestnicy na własnym przykładzie dowiedzą się: – jak ustawiać optymalnie cenę – jakie są sposoby ustawiania cen – jak przewidzieć rynek – jak rozpoznać rynek, aby dostosować do niego idealną cenę. Zajęcia będą wspólne, uczestnicy będą podzieleni na grupy. Interakcja będzie wspólna, bez indywidualnych występów uczestników. |
13.15-14.15 | OBIAD |
14.15-15.45 | Tomasz Karwacki – Jak zwiększyć sprzedaż w Hotelu. |
15.45-16.00 | PRZERWA KAWOWA |
16.00-17.30 | Tomasz Karwacki – Jak zwiększyć sprzedaż w Hotelu. |
18.30 | KOLACJA |
19.30 | Wielka niespodzianka – Andrzej Gondek – „Inspiracja, motywacja, pasja”
Od 17 lat związany z branżą farmaceutyczną. Były Dyrektor Zarządzający w firmie Adamed, obecnie pełni funkcję Dyrektora Generalnego w Glenmark Pharmaceuticals Polska. Prezes Fundacji Wybiegaj Marzenia. Pasjonat biegów długodystansowych. Pierwszy Polak w historii i jeden z 47 osób na świecie, który przebiegł w jednym roku kalendarzowym 4 pustynia świata wchodząc do elitarnego klubu 4Deserts Grand Slam. Mówca motywacyjno-inspirujący i autor wydanej w 2014 roku książki „ Granice są w Nas”. |
17.03.2016r.
9.30-11.00 | Piotr Sołtys – TQM – Total Quality Managment. Jak zarządzać jakością, od tych najbardziej podstwowych procesów do całościowych, wpływ na zwiększenie przychodów i satysfakcję Gościa. |
11.00-11.15 | PRZERWA KAWOWA |
11.15-12.15 | Piotr Sołtys – TQM – Total Quality Managment. Jak zarządzać jakością, od tych najbardziej podstwowych procesów do całościowych, wpływ na zwiększenie przychodów i satysfakcję Gościa. |
12.15-12.30 | PRZERWA KAWOWA |
12.30-13.30 | Tomasz Karwacki – Jak zwiększyć sprzedaż w Hotelu. |
13.30-14.30 | OBIAD |
14.30-16.45 | Tomasz Karwacki – Jak zwiększyć sprzedaż w Hotelu. |