IV Forum Eksperckie Branży Hotelowo – Gastronomicznej

16.03 – 17.03.2016 Starachowice Hotel Senator

Ramowy Program

16.03.2016r.

9.30-10.00 Rejestracja gości
10.00-11.30 Krzysztof Głąbiński – Interakcyjna gra w Revenue Management

Poprzez zabawę w grę, uczestnicy na własnym przykładzie dowiedzą się:

– jak ustawiać optymalnie cenę

– jakie są sposoby ustawiania cen

– jak przewidzieć rynek

– jak rozpoznać rynek, aby dostosować do niego idealną cenę.

Zajęcia będą wspólne, uczestnicy będą podzieleni na grupy. Interakcja będzie wspólna, bez indywidualnych występów uczestników.

11.30-11.45 PRZERWA KAWOWA
11.45-13.15 Krzysztof Głąbiński – Interakcyjna gra w Revenue Management

Poprzez zabawę w grę, uczestnicy na własnym przykładzie dowiedzą się:

– jak ustawiać optymalnie cenę

– jakie są sposoby ustawiania cen

– jak przewidzieć rynek

– jak rozpoznać rynek, aby dostosować do niego idealną cenę.

Zajęcia będą wspólne, uczestnicy będą podzieleni na grupy. Interakcja będzie wspólna, bez indywidualnych występów uczestników.

13.15-14.15 OBIAD
14.15-15.45 Tomasz Karwacki – Jak zwiększyć sprzedaż w Hotelu.
15.45-16.00 PRZERWA KAWOWA
16.00-17.30 Tomasz Karwacki – Jak zwiększyć sprzedaż w Hotelu.
18.30 KOLACJA
19.30 Wielka niespodzianka – Andrzej Gondek – „Inspiracja, motywacja, pasja”

Od 17 lat związany z branżą farmaceutyczną. Były Dyrektor Zarządzający w firmie Adamed, obecnie pełni funkcję Dyrektora Generalnego w Glenmark Pharmaceuticals Polska.  Prezes Fundacji Wybiegaj Marzenia.

Pasjonat biegów długodystansowych. Pierwszy Polak w historii i jeden z 47 osób na świecie, który przebiegł w jednym roku kalendarzowym 4 pustynia świata wchodząc do elitarnego klubu 4Deserts Grand Slam.

Mówca motywacyjno-inspirujący i autor wydanej w 2014 roku książki „ Granice są w Nas”.

17.03.2016r.

9.30-11.00 Piotr Sołtys – TQM – Total Quality Managment. Jak zarządzać jakością, od tych najbardziej podstwowych procesów do całościowych, wpływ na zwiększenie przychodów i satysfakcję Gościa.
11.00-11.15 PRZERWA KAWOWA
11.15-12.15 Piotr Sołtys – TQM – Total Quality Managment. Jak zarządzać jakością, od tych najbardziej podstwowych procesów do całościowych, wpływ na zwiększenie przychodów i satysfakcję Gościa.
12.15-12.30 PRZERWA KAWOWA
12.30-13.30 Tomasz Karwacki – Jak zwiększyć sprzedaż w Hotelu.
13.30-14.30 OBIAD
14.30-16.45 Tomasz Karwacki – Jak zwiększyć sprzedaż w Hotelu.