VI Forum Eksperckie Branży Hotelowo – Gastronomicznej
12.04 – 13.04.2018 Starachowice Hotel Senator
Ramowy Program
12.04.2018r.
9.00-09.30 | Rejestracja uczestników oraz networking |
9.30-10.30 | Tomasz Chojnacki – Nowoczesny marketing dla hoteli.
1. Facebook Ads/ Messenger 2. Zabawy/konkursy, 3. Grywalizacja, 4. LinkedIn, 5. YouTube, 6. SMS/VMS, 7. Geolokalizacja/identyfikatory, 8. Lead Generation/Cold Mailing; 9. AdWords listy mailingowe, 10. WOMM |
10.30-11.00 | Profitroom CRM – platforma sprzedaży i marketingu dla Hoteli |
11.00-11.30 | PRZERWA KAWOWA |
11.30-13.00 | Krzysztof Sokół Mikalski – Wizerunek hotelu – całościowe spojrzenie na wizerunek hotelu jako podstawa sukcesu. Omówienie elementów strategii wizerunkowych ze szczególnym uwzględnieniem elementów wizualnych. |
13.00-14.00 | OBIAD |
14.00-16.00 | Piotr Ląd/Mateusz Mrozowski – Optymalizacja procesów sprzedaży online.
W Polsce jak i w Europie coraz więcej firm porzuca, bądź przenosi swoje zaangażowanie z tradycyjnych ścieżek sprzedaży produktów, bądź usług na rzecz sprzedaży on-line. Organizacja badawcza zajmująca się analizą danych biznesowych (Forrester data scientists) posiadającej 2471 klientów na całym świecie, 41% firm Global 500, 38% firm Fortune 1000, 1345 naukowców analizujących rynki światowe, określiła w swoim najnowszym raporcie, że do 2020 roku z wszystkich transakcji sprzedażowych (detalicznych), 53% będzie realizowana w on-linie. Czeka nas zatem rewolucja. Rewolucja oparta na automatyzacji procesów sprzedażowych. Korzyści: 1) W przeciągu najbliższych 2 lat sprzedaż w hotelach i całej sprzedaży detalicznej dla klienta pozyskanego przez i przy użyciu Internetu wzrośnie 5 krotnie. To wzrost sprzedaży o ponad 500%! – Badanie Forrestera 2) 79% naszych potencjalnych klientów zanim dokona u nas zakupu będzie prowadzona sprzedażowo za pomocą automatyzacji procesów biznesowych przez naszą konkurencje. (badanie Forbes) 3) Stworzenie własnego procesu automatyzacji sprzedażowej jest kosztem zdecydowaniem mniejszym niż pozyskanie |
16.00-16.15 | PRZERWA KAWOWA |
16.15-17.15 | Filip Prokop – Jak razem możemy zwiększyć lojalność naszych klientów – propozycja praktycznego rozwiązania które może sprawić, że dzięki wspólnemu działaniu będziemy mogli wymieniać się klientami. Współpraca jest w stanie przyczynić się do poprawy wyników w każdym z zaangażowanych hoteli. |
17.15-18.15 | Szymon Kończyk – Pośrednik czy partner? – czyli booking.com w praktyce. Booking.com – jeden z kluczowych kanałów sprzedaży usług hotelowych.
Jak sprawić by |
19.00 do rana | KOLACJA UROCZYSTA Z ATRAKCJĄ |
13.04.2018r.
9.30-10.15 | Krzysztof Korona – Bezpieczeństwo psychologiczne w procesie budowy relacji biznesowych z hotelowym klientem wewnętrznym i zewnętrzny
W Polsce około 8 mln osób korzysta z pomocy psychologicznej lub psychiatrycznej. Wyzwaniem dla dyrektorów hotelu staje się problem nie tylko klientów zewnętrznych, którzy korzystają z usług hotelu ale także załogi która musi posiadać wiedzę z zakresu problematyki obsługi „specyficznego gościa”. Bezpieczny hotel to obiekt w którym do kluczowych kompetencji pracowników wszystkich resortów należy wiedza psychologiczna z zakresu problematyki psychopatologicznej i sądowej. Wykład jest wprowadzeniem do tematów związanych z umiejętnością budowania bezpiecznych relacji biznesowych. Komunikacja biznesowa i budowanie relacji biznesowych jest sztuką, taką samą jak każda inna sztuka, której można się nauczyć. Kliniczna psychologia biznesu jest nowym podejściem do szkolenia pracowników hotelu. Przez pryzmat psychopatologii życia codziennego pokazuje inne wymiary procesu budowania relacji społecznych w pracy. |
10.15-11.00 | Krawat i muszka – Savoir vivre w biznesie.
Hotelowy savoir-vivre – zaopiekuj się Gościem tak, by nie chciał wracać do domu – zasady biznesowej etykiety pozwalające wyjść ponad standard(pierwsze wrażenie, small talk, przejście na Ty w biznesie, zasady wymiany wizytówek, precedencja, formy przedstawiania osób) – trudny gość czy trudna sytuacja – kto jest ważniejszy – szef czy Gość – zwroty zakazane w komunikacji z Gośćmi – reklamacja to prezent – sposoby rozwiązywania problemów – asertywna odmowa |
11.00-11.15 | PRZERWA KAWOWA |
11.15-12.45 | Magdalena Kachniewska – Jak sprawić żeby moje kampanie na fb nie trafiały w próżnię? (warsztaty – prosimy o zabranie ze sobą laptopów)
Facebook bierze to, co najlepsze z każdego serwisu społecznościowego, wykorzystując równocześnie swoją największą przewagę konkurencyjną, jaką jest liczba aktywnych użytkowników. Niestety większość hotelarzy posługuje się Facebookiem podobnie jak własną stroną www: tworzą fanpage i wywieszają tam ogłoszenia, które lajkuje garstka |
13.00-14.00 | OBIAD |
14.00-15.30 | Magdalena Kachniewska – Jak sprawić żeby moje kampanie na fb nie trafiały w próżnię? (warsztaty – prosimy o zabranie ze sobą laptopów) |
15.30-16.00 | PPRZERWA KAWOWA |
16.00-17.30 | Magdalena Kachniewska – Jak sprawić żeby moje kampanie na fb nie trafiały w próżnię? (warsztaty – prosimy o zabranie ze sobą laptopów) |